Yorumlarınız

Sevgili Müzik Dostlarım,

Sitemizle ilgili genel olarak yorumlarınızı önerilerinizi eleştirilerinizi bu sayfaya aksettirebilirsiniz. Her sayfanın altında da ayrıca bir yorum bölümü bulunmaktadır.

Üsküdar'dan sevgiler,

Vasfi Akyol

Yorum birakmak icin lutfen burayi tiklayiniz

Not: Yorum bırakırken Choose an identity bölümünde üç seçeneğiniz var: 1) Google/Blogger: Google hesabınızla girebilirsiniz, 2) Other: Sadece isminizi ve varsa web sayfanızı girebilirsiniz, 3) Anonymous: İsimsiz oldugu için metnin sonuna isminizi yazabilirseniz mutlu olurum. (3. seçenek yerine 2.yi tercih ederseniz sevinirim)

27 yorum:

Adsız dedi ki...

Vasfi Abi, "Yesil yaprak arasinda kirmizi gul goncasi, Nerelerde mesken tutmus gonlumun eglencesi" sarkisini sazinla soylersen beni cok mutlu edersin.. Kaan

Adsız dedi ki...

Merhaba Vasfi Abi ben Nihan senden annem adına keklik dağlarda şağılar yavrum diye diye ağlar parçasını istiyorum.Söylerseniz memnun oluruz.Saygılar....

Adsız dedi ki...

MERHABA VASFİ BEN TEYZEN UNUTTURAMAZ SENİ HİÇBİRŞEY ADLI PARÇAYI SÖYLERSEN SEVİNİRİM.GÖZLERİNDEN ÖPER BAŞARILARININ DEVAMINI DİLERİM.

Adsız dedi ki...

MERHABA VASFİ BEN TEYZEN AYHAN KEKLİK DAĞLARDA ŞAĞILAR YAVRUM DİYE DİYE AĞLAR ADLI PARÇAYI SÖYLERSEN SEVİNİRİM.BAŞARILARININ DEVAMINI DİLERİM.

Adsız dedi ki...

Merhaba Vasfi Abi Sinemde Bir Tutuşmuş Yanmış Ocağ Olaydı adlı eseri seslendirirsen çok mutlu olurum.Nihan

Adsız dedi ki...

"tez gecsede bir sevgide bin hatıra vardır " sarkısını ABD San Diego da bulunan oglum Salih ve yiyegenim Kaan icin,ud ile calıp soylersen mutlu olurum.sevgilerimle...mahmut.

Adsız dedi ki...

Annen gurban ola, benim içinde "akşam olur gölgelenir kayalar, sürüler çekilir uyur ovalar " adlı şarkıyı söylersen çok sevinirim...gurbanola annen sahan.

Adsız dedi ki...

Merhaba Vasfi abe bende senden " tükendi nakdi ömrüm " isimli uzun havayı seslendirmeni rica edecem. Boğaz manzaralı...

Adsız dedi ki...

sevgili oğlum,
bende senden
"fariğ olmam meşrebi rindaneden
yüz çevirmem Allah etmesin meyhaneden " isimli eseri seslendirmeni mümkünse istiyorum. gözlerinden öperim...

Adsız dedi ki...

Sevgili Vasfi abi,şimdi uzaklardasın adlı şarkıyı söylersen sevinirim.

Adsız dedi ki...

Sevgili Vasfi abi,şimdi uzaklardasın adlı şarkıyı söylersen sevinirim.

Adsız dedi ki...

Muhtesem bir insansiniz degerli abim. Lutfen daha buyuk kitlelerle de sanatinizi paylasmaya yollar arayin ...

Adsız dedi ki...

Merhaba Vasfi cim..Siteni inceledim,cok güzel olmuş.Ellerine sağlık..Bundan sonraki çalışmalarını sabırsızlıkla bekliyorum kardeşim.
Sinan Erdemsel

Adsız dedi ki...

Teyzeciğim yorumun sesin icraatın çok güzel.Ağzına sağlık!Başarılarının devamını dilerim. AYHAN

Adsız dedi ki...

hocam ben yusuf akalın bide mersindeki babam için boğaz manzaralı şimdi uzaklardasın parçasıı istiyorum kendinize iyi bakın bu arada bu benim numaram bi mesaj atın numaranız bana istanbulda lazım rica ediyorum iyi akşamlar noyu unutmayın ÖĞRETMENİM

Adsız dedi ki...

HOCAM BEN ÖĞRENCİNİZ YUSUF(HAFIZ) HAFTAYA İSTANBULDAYIM KASET İÇİN GELİYORUM YANINIZA UĞRAYACAM ARABESK KASET YAPIYORUM KEMAN UD VE RİTMLERİ BEN CALDIM KASETE SİZEDE GETİRİRİM KASETİ ... BAŞARILARINIZIN DEDEMINI DLERİM

Adsız dedi ki...

hocam ben yusuf numarama kesin mesaj atın yanınıza gelmem için 05424642637

Adsız dedi ki...

Vasfi Baba,

Yıllar olmuştu senin güzel sesine hasretim. Hemen tüm senle ortak arkadaşlarımıza senin adresi mail ile gönderdim.

Pir olasın...
Turgay

Adsız dedi ki...

Tebrikler agabey, sila ozlemini senin sarkilarinla biraz hafifletiyorum. Allah sesine kuvvet versin. Bana demistinki " ben gurbette degilim " sarkisini sen donmeden siteye koymam ama.. bakalim. HALIL AKYOL

Adsız dedi ki...

Sevgili Vasfi Abicim,öncelikle annem ve sonrada tüm ailemiz için 'ömrümüzün son demi 'adlı şarkıyı okursan sevinirim.Güliz.

Adsız dedi ki...

Sevgili Vasfi abicim öncelikle siten hayırlı olsun. Gurbet ellerde senin sayende birazda olsa uzakta bir yerlerde bizden birilerinin olduğunu anladım ve çok duygulandım.ben senden çok sevdiğim aiem için, en çokta annem için "Yad eller aldı beni" parçasını istiyorum. Abi şimdiden ağzına, gönlüne sağlık. Sevgilerimle...

Adsız dedi ki...

Bu arada abicim "Yad eller aldı beni" parçasını isteyen ben Ayşe GÜLER.

Adsız dedi ki...

Sevgili Vasfi Bey, sitenizi tesadüfen gördüm. Dedeniz Vasfi beyi bilirdim. Torununun da sanatla uğraşması çok güzel. Sizi tebrik ediyorum. Sanat hayatınızda başarılar diliyorum. Ben de sizden Urfalı Sevmiş şarkısını istiyorum. Nedenine gelirsek videolarınızda dinlediğim kadarıyla bu şarkıyı söyleyen şahsa çok benziyor sesiniz. Şimdiden çok sağolun. Cemal DEMİR.

Adsız dedi ki...

Vasfi merhaba ben Hayriye ablan. Yeşil yaprak arasında kırmızı gül goncası... şarkısını ailem ve şu an yanımda olan cici abla ve kızları için istiyorum. Başarılar...

Adsız dedi ki...

Tebrik ve teşekkürlerimi sunarım. Elazığlı olmama rağmen elazığ türkülerini çok severim siz de harika orumlamışsınız. ağzınıza sağlık.

Unknown dedi ki...

ben hüseyin erdoğan googlevideo da mustafa ıtri efendinin salavat ve tekbir yorumunuzu izledim çok beğendim ve etkilendim sizi tebrik ederim sanatınızı ve işinizi güzel yaptığınızı düşünüyorum.başarılar dilerim..

Adsız dedi ki...

Amcamızı hatırladık ruhu şad olsun. Başarılarının devamını dileriz, takip ediyoruz.

Dr. İlker - Mete Akyol